У цій статті ми поговоримо ще про один опоряджувальний матеріал - вагонку.
У цій статті ми поговоримо ще про один опоряджувальний матеріал - вагонку .
Вагонка і євровагонка широко використовуються для внутрішньої і зовнішньої обробки при будівництві.
У всіх стандартах євровагонка називається "обшивочна дошка". Існує 2 стандарту, за якими здійснюється виробництво вагонки і евровагонки: ГОСТ 8242 - 88 і DIN 68126.
Коли з'явилася назва " вагонка " ;? Коли почали виробництво вагонів і потім обшивати їх & nbsp; стінки дошкою, то застосували дошку з вибіркою з двох сторін (щоб у верстатах не було щілин). Так за нею це назва й закріпилася. Зараз обшивальну дошку прийнято розділяти на " звичайну вагонку " і " евровагонку "
Євровагонка- схожа на вітчизняну " вагонку " дошка, але оброблена за євростандартами. Від вітчизняної вагонки, євровагонка відрізняється і за профілем, і з геометрії (ширина, товщина).
Необхідно сказати, що у евровагонки дещо інше " пазо - гребневе " з'єднання- гребінь набагато більше, ніж у звичайної вагонки, що і дозволяє при зміні ширини дошки під впливом вологості і часу виключити утворення щілини.
Вибірка з тильного боку вагонки проводиться з певною метою- вирізані на тильній частині вагонки пази є воздуховодами, які необхідні на той випадок, якщо під покладеної на стіну вагонкою з'явиться конденсат і за допомогою цих повітроводів він прекрасно віддалиться. Так, такі ж пази повинні бути і в євровагонкою, виготовленої по Євростандарту.
Для виготовлення євровагонки застосовується сосна, ялина та вільха. Якщо покласти в дуже щільну пачку свіжі соснові дошки і потримати їх у такому стані пару тижнів (до місяця), то на цих дошках з'явиться " синява " ;. З ялиною та вільхою подібного не станеться. Це пояснюється природою деревини- ялина спокійно росте в болотистій місцевості. Сосна тільки на сухому місці.
Які б матеріали не винаходив людина для обробки приміщень, природне дерево завжди буде поза конкуренцією.
Вагонка (або євровагонка - європейський варіант вагонки) - обшивальна дошка вищої якості з натуральної деревини, яка використовується, як і & nbsp; блок-хаус , Для внутрішньої обробки стін і стель, обшивки дверей дач, саун, котеджів. Але блок-хаус з одного боку (внутрішньої) плоский, а із зовнішнього - округлий і імітує оциліндровану колоду. Вагонка ж практично плоска з усіх боків.
Вагонка дерев'яна і євровагонка дерев'яна, в чому різниця?
Оздоблювальні матеріали вагонка і євровагонка мають відмінності:
1. Вагонка - тонка декоративна обшивальна дошка, виготовлена за нашим вітчизняним стандартам. Євровагонка виготовляється за європейськими стандартам і відрізняється від простої вагонки геометрією профілю, розмірами, сортностью деревини, більш високою якістю обробки.
2. Російський стандарт виробництва вагонки - ГОСТ 8242-88, зарубіжний - DIN 68126.
3. Згідно ГОСТу, вагонка, як правило, повинна мати довжину & ndash; до 6 м, ширину & ndash; до 150 мм, товщину від 12 до 25 мм. Стандартні розміри евровагонки- довжина від 50 см до 6 метрів, ширина - 80, 100, 110 і 120 мм, товщина - 13, 16 і 19 мм.
4. Поздовжні вентиляційні канавки з тильного боку вагонки для видалення конденсату - відмінна риса європейських стандартів.
5. Пазо-гребневе з'єднання на євровагонкою глибше, ніж на вагонці.
6. Євростандарти більш вимогливі до якості дошки, тому ціна на евровагонку вище, ніж на вагонку, виготовлену за ГОСТом.
Далі в нашій статті називаємо і евровагонку і вагонку одним загальним найменуванням - " вагонка " ;.
" Порода " вагонки?
Вагонка з липи та вільхи вважається ідеальною для обшивки лазні або сауни, так як деревина липи та вільхи, володіючи зниженою щільністю, майже не нагрівається. Ця вагонка створює в лазні приємний аромат і збільшує цілющі властивості банних процедур.
Вагонка з ялини відрізняється високою міцністю, влагоустойчивостью. Ця вагонка широко застосовується в обшивці стін і стель.
Вагонка з сосни найпоширеніша в будівництві і найменш дорога.
Переваги вагонки як будівельного матеріалу:
• Найголовніше - це екологічна чистота натурального дерева при виробництві вагонки.
• Неповторна краса природного малюнка вагонки.
• Простота в монтажі: вагонка - сухий, дихаючий матеріал, тому практично єдина вимога при роботі з нею - це суха погода при проведенні зовнішніх робіт і достатнє опалення в зимовий час.
• Температуро- і вологостійкість вагонки: витримає і спеку, і холод, і підвищену вологість.
• Чудова звукоізоляція вагонки.
• Здоровий мікроклімат при використанні вагонки- це приємний запах деревини, оптимальна вологість.
• Економічна ціна вагонки: обшивка стін вагонкою в кінцевому підсумку вигідніше обробки багатьма сучасними матеріалами - так як попередньої підготовки виконувати не потрібно.
• Довговічність- вагонка, оброблена необхідними захисними складами, не втратить свого кольору багато років.
• Візуально " рівні " стіни при укладанні вагонки: дерево дозволяє приховати всі їхні дефекти.
Треба тільки вибрати: вагонка або блок-хаус, в залежності від ваших дизайнерських переваг.
Вразити всіх елітним дизайном, виконаному в модному " дерев'яному " стилі при використанні вагонки, виявляється не стільки економічно і естетично вигідно, але ще й легко в технологічному плані. Монтаж вагонки й євровагонки - це найменш трудомісткий, а також найбільш " чистий " спосіб обробки приміщень. Якщо при звичайному ремонті після виконання робіт залишається багато бруду, пилу та інших т відходів, то при монтажі вагонки не залишається ніякого сміття. Процес монтажу вагонки нагадує збірку дитячого конструктора, де деталі дуже щільно прилягають один до одного, створюючи вигляд єдиного цілого. Але все таки монтаж вагонки краще довірити професіоналам, щоб бути впевненими в ідеальному результаті монтажу вагонки, але зважаючи відносної простоти цього монтажу ви при бажанні можете впоратися самі.
Найголовніше, що виконувати монтаж вагонки необхідно строго по пунктах:
По-перше, необхідно підготувати вагонку до роботи. Для цього вагонка повинна акліматизуватися до рівнів температури і вологості всередині приміщення, тому треба розкрити всі упаковки з вагонкою і дати вагонці полежати на повітрі не менше 72 годин, така як в противному випадку вагонку можуть очікувати неприємні наслідки- подальша усадка або порушення рівного прилягання в стиках.
До початку безпосереднього монтажу вагонки слід обробити вагонку спеціальним антісептірующим засобом для запобігання пошкодження деревними комахами та освіта цвілі.
Далі - підготовка стін і стелі, в залежності від того, що для вас буде робочою поверхнею для вагонки. Якщо вони дерев'яні, і мають досить рівні поверхні, то кріпити вагонку можна безпосередньо до них. Але є будинки, зроблені з цегли і залізобетону, і для їх оздоблення вагонкою необхідна дерев'яні лати (кріпляться монтажні рейки з кроком до 1 метра). Якщо ви розміщуєте вагонка дерево вертикально на стінах, то рейки прибиваються до стелі і підлоги, якщо ж горизонтально - то до бічних стін. Щоб добитися рівного розташування обрешітки для вагонки, треба скористатися рівнем або схилом. При вертикальній же облицюванні треба починати монтаж вагонка дерев'яна з кута і перша панель повинна бути зафіксована з особливою ретельністю.
При монтажі вагонки залежно від способу облицювання вам знадобляться цвяхи, саморізи, кляймери (спеціальні скоби з оцинкованої сталі) або скоби механічного (пневматичного) степлера. Кріплення вагонки за допомогою цвяхів не додасть чистоти, радимо вам скористатися одним з чотирьох " потайних " методів.
Перший метод. Горизонтальна облицювання вагонки проводиться як від стелі до підлоги, так і в зворотному напрямку. З боку шипа в панелі вагонки просвердлюють отвір глибиною 1 см, що збігається по діаметру з капелюшком саморіза. В отвір вгвинчують шуруп, але приховуючи його шкантів. В кінці всіх робіт зайві частини цих шкантів зрізають, а всю поверхню вагонки шліфують.
Другий метод- це облицювання вагонкою від стелі до підлоги. Скобу за допомогою степлера вганяють в паз вагонки, щоб не перешкодити шіпу наступній нижній панелі. Скоби можна замінити цвяхами, але треба врахувати, що капелюшок не повинна бути видна. За допомогою добойника її цілком вганяють в панель вагонки.
Третій метод - це облицювання вагонкою йде від підлоги до стелі в. Нижню частину дошки кріплять за допомогою самореза, капелюшок його закривають шкантів. В шип верхньої частини вагонки вгвинчують саморіз так, щоб капелюшок була врівень з поверхнею шипа. Зверху монтується наступна панель вагонки, шип якої кріпиться так само. Верхню частину останньої дошки вагонки так само, як і нижню першої, кріплять за допомогою самореза і шканта.
Четвертий метод монтажу вагонка дерево- це коли процес йде зверху вниз. Панелі вагонки кріпляться за допомогою кляймер. Цей метод монтажу вагонки дерев'яної підходить тільки для внутрішньої обробки тонкої вагонкою малого ваги. Так як навантаження на кріплення вагонки велика, і кляймери можуть її не витримати. Оцинковані дужки встановлюють на задній стінці паза панелі вагонки. За допомогою самореза кляймери кріпляться до стіни, а кожна наступна дошка вагонки з встановленими скобами стикують з уже закріпленої.
П'ятий метод монтажу вагонки - це вертикальна облицювання. Принцип монтажу вагонки не змінюється, тільки роботу починають від кута приміщення. Як Ви бачите, все досить просто і швидко, " чисто " і неймовірно красиво.
Вагонка, купити вагонку, вагонка Київ, вагонка ціна, вагонка ціни, купити вагонку в Києві, види вагонки, вагонка липа, вагонка сосна, вагонка для сауни, вагонка дерево, вагонка дерев'яна!
ТОВ " Промконтракт " м г. Киев, Житомир, виробляє і реалізує вагонку різних видів і сортів! По Києву можлива доставка дрібними партіями і відвантаження зі складу в Києві. Купити вагонку з доставкою по Україні.